آسمان

ساخت وبلاگ

در باره دانشجو اينترنشنال چه مي دانيد؟

سايت خبرگزاري دانشجو اينترنشنال فقط يک خبرگزاري نيست بلکه يک مجله وسيع اينترنتي است.

تولد دانشجو اينترنشنال

دانشجو اينترنشنال در شهريور ماه سال 1399 توسط جمعي از دانشجويان از چند دانشگاه ايران تشکيل شد. طراحي اين سايت تقريبا يک ماه طول کشيد. طرح سايت دانشجو اينترنشنال پس از آماده شدن، روي سايت پي ريزي شد. اين طرح مجله اي در دو بخش اخبار و علمي، در 16 بخش ايجاد شد.

سرويس هاي دانشجو اينترنشنال

دانشجو اينترنشنال در دو سرويس اخبار و علمي ايجاد شده است. سرويس اخبار متشکل از هفت بخش است که اجتماعي، بين الملل، سياسي، صنعت و تجارت، فرهنگ و هنر، ورزش و دانشگاه است. سرويس علمي اين وبسايت از 6 بخش تشکيل شده که تکنولوژي، تغذيه، پسرونه و مردونه، دخترونه و زنونه، سلامت و کتاب تشکيل شده است. غالب اين سرويس هاي نگاه تحليلي دارند. علاوه بر اين سرويس ها سرويس هاي ويدئو، رپرتاژ آگهي و کسب درآمد نيز بخش هايي از اين سايت را تشکيل مي دهند.

وضعيت سرويس هاي دانشجو اينترنشنال

سرويس هاي دانشجو اينترنشنال از بازديد خوبي برخوردار هستند. اين سرويس ها غالبا هر دو روز يکبار بروزرساني مي شوند تا مخاطبان اين سايت از مطالب بروز بهره مند گردند. نام سايت دانشجو اينترنشنال براي مخاطبان دانشجو به نامي آشنا تبديل شده است. سرويس ويدئوي اين وبسايت از آپارات قدرت گرفته است و کانال آپاراتي دانشجو اينترنشنال بازديد خوبي را از زمان ساخت آن کسب کرده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

سرويس خودکار رپرتاژ آگهي در دانشجو اينترنشنال

علاوه بر سرويس هايي که نام برده شد، سرويس رپرتاژ آگهياز جمله سرويس هاي ارائه شده توسط خود سايت دانشجو اينترنشنال است. از طريق اين سرويس مي توان کسب و کار و يا وبسايت و محل کسب و کار خود را تبليغ کرد. علاوه بر تبليغ مي توان از سه بک لينک قوي بهره برد. ارائه بک لينک هايي که هيچ گاه از سايت پاک نخواهد شد و با قدرت گرفتن وبسايت اين بک لينک ها نيز قدرت خواهند گرفت.

سرويس کسب درآمد و استخدام

سرويس کسب درآمد و استخدام دانشجو اينترنشنال خدمت جديد دانشجو اينترنشنال در راستاي درآمد زايي فريلنسرها و آزادکارهاست. از طريق اين سرويس مي توان درآمد مورد نياز را کسب کرد. با همکاري و نوشتن براي دانشجو اينترنشنال در زمينه هاي مختلف مي توانيد کسب درآمد کنيد و يک کسب و کار خانگي داشته باشيد. علاوه بر اين سرويس، سرويس ارسال سوژه از طريق تلگرام و يا ايميل مي توانيد همکار افتخاري دانشجو اينترنشنال باشيد.

 

سايت هاي همکار با سرويس هاي مختلف در اختيار شماست

سرويس انگليسي سايت دانشجو اينترنشنال در اوايل مرداد ايجاد شده است. اين وبسايت 6 بخش را شامل مي شود.

سرويس ترکي سايت دانشجو اينترنشنال  در اوايل مرداد ماه 1400 ايجاد شده است. اين وبسايت نيز مانند سرويس انگليسي داراي 6 بخش است.

 

نسخه 1.0.0 اپليکيشن دانشجو اينترنشنال

نسخه آزمايشي وب اپليکيشن دانشجو اينترنشنال ايجاد شده است اما با يکسري ايرادات که از طرف مخاطبان براي دانشجو اينترنشنال اعلام شد، پس از اعلام اين مشکلات، به فکر طراحي مجدد اپليکيشن افتاديم که بزودي آن را منتشر خواهيم کرد. براي بررسي اپليکيشن دانشجو اينترنشنال مي توانيد به اين صفحه مراجعه کنيد. بررسي اپليکيشن دانشجو اينترنشنال

تماس با ما

براي تماس با دانشجو اينترنشنال  و يا ارسال سوژه مي توانيد از راه هاي مختلف اقدام کنيد.

جيميل: [email protected]

تلگرامt.me/daneshjoin و t.me/pdaneshjoin

اينستاگرام: instagram.com/daneshjoin.ir

تويتر

: twitter.com/daneshjoini

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/levigross5/

https://daneshjoin.wordpress.com/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/ru3pkm/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

https://myspace.com/levigross5

https://unsplash.com/@levigross5

https://www.liveinteet.ru/stat/daneshjoin.ir/

https://www.pinterest.com/levigross5/_saved/

https://www.behance.net/levigross

https://disqus.com/by/levigross5/about/

https://en.gravatar.com/daneshjoin

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 8:55

با اکانت ايران آنلاين موسيقي گوش بده

z1_byq.jpg

ميتوانيد با چند کليک اکانت پريميوم اسپاتيفاي بخرين . با اکانت ايران به لايسنس 180 سايت و اکانت که نياز به اکانت پريميوم  دارند رو بخرين .

 

اين روزها که جهان هر روز به سوي مجازي شدن و پيشرفته شدن پيش ميرود پلتفرم هاي زيادي هستند که به شما اين امکان رو ميدن که در هر مکاني و هر زماني تنها با داشتن اينترنت به کل ارشيو موسيقي جهان دسترسي داشته باشين .
اين پلتفرم ها عبارتند از اسپاتيفاي ، ساندکلاد ، اپل موزيک و ...
اما استفاده از اين پلتفرم ها طبيعتا بيشترشون پولي هستند و يا اگر مجاني باشند نسخه بتا يا همون نسخه محدود شده اي رو به شما ارايه ميدن .
به همين منظور ما يعني تيم اکانت ايران اين تصميم رو گرفتيم که لايسنس اين اکانت هارو يعني به طور مثال اسپاتيفاي رو براي شما فراهم کنيم و علاوه بر اين ها ما به شما ياد ميديم که چطوري اسپاتيفاي رو نصب کنيد ، توي اسپاتيفاي اکانت بسازين و چطوري پريميوم اسپاتيفاي رو بخرين .
ما تا پايان تايم اشتراک تماما اکانت شمارو گارانتي و پشتيباني رايگان ميکنيم و در صورت بروز هرمشکلي ما براي شما اين مشکل رو حل ميکنيم


مزيت هاي انلاين گوش دادن آهنگ چيست ؟
 

1: به تمام ارشيو موسيقي جهان دسترسي دارين
2: ميتوانيد با سرچ کردن به اهنگ هاي هر خواننده اي دسترسي پيدا کنيد
3:حمايت از خواننده محبوبتون
4:دانلود اهنگ هاي دلخواهتون
5:بهترين کيفيت اهنگ در اختيار شما


چگونه اکانت اسپاتيفاي داشته باشيم ؟
 

طبيعتا براي اينکه اکانت پريميوم اسپاتيفاي رو داشته باشيم کمي سخته البته در ايران براي وجود تحريم هاي مختلفي که داريم
حتي اکانت ساختن و نحوه ساخت اکانت ايران کمي مشکل است ولي ما براي شما کاملا اکانت اسپايتفاي ميسازيم و پريميوم ميکنيم و تا پايان تايم اشتراک هم گارانتي و پشتيباني ميکنيم .

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:53

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:45

 

تفاوت آموزش ReactJS آکادمي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به رفقاي عزيز تو اين مقاله ميخوام درباره يه دوره متفاوت و فوق العاده براي آموزش ReactJs حرف بزنم و بهتون معرفي بکنم، همچنين درباره جزئيات اين دوره حرف بزنيم.

پس برو بريم...

دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اين دوره ReactJs که ميخوام بهتون معرفي بکنم دوره آموزشي منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن هستش.

که يه دوره فوق العاده اي که آکادمي سبزلرن پابليش يا همون منتشر کرده ، مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش ، و مدت زمان دوره حدود 40 ساعت هستش اين دوره از مرحله صفر آموزش داده شده تا به مرحله استخدام ، اگر هم در مورد ReactJS نميدونيد  در ادامه يه توضيح مختصر حتما ميدم...

d1_827e.png

ReactJs چيست ؟

ري اکت يکي از قدرتمند ترين و محبوب ترين کتابخونه هاي اوپن سورس يا همون متن باز جاوا اسکريپت هستش، که در سال 2013 توسط شرکت فيسبوک ارائه شد.

ري اکت از سال 2014 و 2015 در حال آپديت شدن هستش و از اون موقع پيشرفت فوق العاده و چشمگيري داشته....

دلايل يادگيري کتابخونه ReactJS :

  • سبک و ساده بودنش
  • سريع بودن و يادگيري آسان
  • قابل توسعه دادن

 

منتورشيپ بودن دوره ReactJs سبزلرن

خب ما درباره ري اکت صحبت کرديم و با دوره منتورشيپ ReactJs آکادمي سبزلرن آشنا شديم ، اما منتورشيپ يعني چه؟

بزار با کلمه منتور شروع کنم ، منتور يعني مربي حالا معلم خصوصي هم ميگن ولي بيشتر مربي ميتونه اصطلاح خوبي براش باشه ، حالا اگه الان منتورشيپ رو معني بکنيم منتورشيپ يعني تو مسيري که شما رو به جلو هستيد يک مربي در کنار شما باشه ، تو مشکلات به شما کمک بکنه ، تو انتخاب ابزار ، نقشه راه ، مسير به شما کمک بکنه شما هنگامي که به مشکل ميخوريد مربي در کنارتان باشه و راهنمايتون بکنه .

حالا منظور از منتورشيپ بودن دوره ReactJs آکادمي سبزلرن گفتيم منظور اين مدلي هستش.

تو دوره ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از مرحله صفر تا مرحله استخدام در کنار شما خواهد بود اون تجربه اشو ، نحوه نوشتن نمونه کار ، طراحي رزومه رو با شما به اشتراک ميزاره ، در آخر نمونه کار شما توسط مدرس دوره بررسي ميشود و رفع اشکال خواهد شد تا راحت تر تو شرکت ها استخدام بشيد و کسب درآمد کنيد .

پشتيباني دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اما پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن به چه صورت هستش ؟

پشتيباني نه تنها دوره منتورشيپ Reactjs سبزلرن بلکه تمامي دوره هاي سبزلرن چه پولي ، چه رايگان پشتيباني مادام العمر داره اما پشتيباني دوره ReactJS نسبتا متفاوت تره بخاطر منتورشيپ بودن دوره ، پشتيباني اين دوره به صورت آنلاين ، تماس تلفني با خود مدرس و همچنين با خود مدرس ارتباط مستقيم داريد.

شما تو اين دوره منتورشيپ از صفر هر سوالي که پيش اومد از کدنويسي ، راهنمايي ، مشکل در طراحي نمونه کار ، نحوه جواب دادن به سوالات هنگام مصاحبه و... پشتيباني خواهيد شد.

پس از بابت پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن اصلا نگران نباشيد چون آکادمي سبزلرن کيفيت براش خيلي مهمه .

رسيدن به مرحله استخدام در دوره ReactJs سبزلرن

خب همان طور که گفتيم تو اين دوره منتوشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از صفر تا مرحله استخدام شدن در کنار شماست که اين ميتونه يکي از نگراني هاي دانشجو رو رفع بکنه که چطور قراره استخدام بشه ، نمونه کارش رو طراحي بکنه و...

بيشتر افراد برنامه نويسي رو ياد ميگيرند اما تو مرحله طراحي نمونه کار ، تو استخدام شدن به مشکل ميخورند اما تو دوره منتورشيپ ري اکت سبزلرن بابت اين موضوع نگران نباشيد چون که مدرس دوره به شما کمک ميکنه که تا نمونه کار خودتون رو طراحي بکنيد و از مرحله سوالات استخدامي به راحتي رد شده و استخدام بشيد و ازش کسب درآمد بکنيد.

پيش نياز دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

خب درباره دوره ReactJS ما حرف زديم اما ببينيم که پيش نياز هاي اين دوره چه چيزي هستش.

HTML

اولين پيش نياز اين دوره زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال هستش که براي حوزه فرانت اند شما بخواهيد و يا نخواهيد بايد بايد زبان اچ تي ام ال رو بلد باشيد.

که خوشبختانه آکادمي سبزلرن يه دوره رايگان جامع مقدماتي تا پيشرفته Html داره که ميتونيد از اون استفاده بکنيد.

CSS

پيش نياز دوم هم زبان CSS هستش که خب اينم دقيقا مثل اچ تي ام ال بايد بايد براي حوزه فرانت اند ياد بگيريد ، که دومين قدم براي ورود به دنياي فرانت اند هستش.

همچنين حتي سبزلرن يه دوره جامع رايگان مقدماتي تا پيشرفته CSS هم داره که مدرس دوره هاي html, css آقاي ديني هستش .

JAVASCRIPT

و رسيديم به اصلي ترين پيش نياز اين دوره يعني زبان جاوا اسکريپت که يکي از ضروري ترين پيش نياز براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند هستش.

همانطور که گفتيم ري اکت کتابخونه جاوا اسکريپت هست پس يادگيري جاوا اسکريپت کلا ضروري هستش.

در کل اگه بگم سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش.

و در آخر هم اينو بهت بگم که سبزلرن يه دوره آموزش رايگان جاوااسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور هم داره پس از يادگيري پيش نياز هاي دوره منتوشيپ ReactJS اصلا نگران نباش چون سبزلرن همشو ساپورت کرده.

اکما اسکريپت 6

و مورد آخر يا همون پيش نياز آخري هم که دوره ReactJs سبزلرن ميخواد اکما اسکريپت 6 هستش.

که شايد براتون پيدا کردن منبع براي يادگيري اکما اسکريپت 6 سخت باشه اما خبر خوش اينه که تو دوره منتورشيپ ReactJs سبزلرن بحث اکما اسکريپت 6 در 10 الي 20 جلسه پوشش داده شده پس نگران اين مورد هم نباشيد.

در کل پيش نياز هاي اين دوره اچ تي ام ال ، سي اس اس ، جاوااسکريپت و اکما اسکريپت 6 هستش که آکادمي سبزلرن آموزش هر کدوم رو پوشش داده پس نگران اين موضوع نباش.

بازار کار فوق العاده ReactJs

خب رسيديم به بحث بازار کار ReactJs که ببينيم بازار کار ري اکت دقيقا چطوره ؟

اگر تو سايت هاي استخدامي مثل سايت جابينجا سرچ کنيد React بيشتر از 300 تا موقعيت شغلي براي react مياره حالا اگه انگليسي سرچ کنيد 300 تا مياره فارسيشو نميگم يا حتي بعضي از موقعيت ها به جاي ري اکت جاوااسکريپت مينويسند و داخل توضيحات ري اکت مينويسند .

خب حالا بريم چند تا موقعيت ها رو ببينيم:

اولين موقعيت از سايت ايران هاست هستش که ميتونيد تو سايت جابينجا ببينيد ، که ايران هاست يکي از بهترين و معروف ترين شرکت ها هستش.

نمونه هاي ديگر:

معمولا حقوق هاي اين شرکت ها هم از 10 يا 15 ميليون شروع ميشه الي 50 ميليون حالا بستگي به تجربه شماست.

حالا يه سري هاشون به صورت دور کاري يا همون ريموت هستش که اگر از شهر دور باشيد يا تو شهرستان ها باشيد ميتونيد به صورت دور کاري با شرکت ها همکاري بکنيد .

پس از اين بابت هم نگراني وجود نداره.

امروزه ري اکت به شدت بازار کار قوي و قدرتمندي داره...

حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره ري اکت و دوره منتورشيپ ري اکت آکادمي سبزلرن حرف زديم و جزئيات دوره ري اکت مانند پشتيباني و... حرف زديم .

اگه قصد يادگيري ري اکت رو داريد و ميخواهيد وارد بازار کار بشيد و تو شرکت هاي تاپ استخدام بشيد

پيشنهاد ميکنم دوره آموزش منتورشيپ ReactJS دردنياي واقعي آکادمي سبزلرن رو به هيچ عنوان از دست ندهيد.

منبع :

https://anahardy4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Ana-Hardy-3

https://www.twitch.tv/anahardy4

https://www.openstreetmap.org/user/AnaHardy4

https://www.tripadvisor.com/Profile/anahK7209HN

https://www.4shared.com/u/yjqQQ6Ku/AnaHardy4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28384957

https://www.mixcloud.com/AnaHardy4/

https://www.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.reverbnation.com/artist/famle88

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 176 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 2:57

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketabb بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:03

لینک دوستان

خبرنامه